גג נפתח לסוכה

גג נפתח לסוכה – יותר מסתם גג

כל אדם דתי או שומר מסורת נתקל בדילמה האם לרכוש דירה עם מרפסת סוכה או להתפשר על חדר נוסף ולעשות את הסוכה בחנייה למטה או בחצר. אז אם אתם עוברים דירה, משפצים או חושבים לסגור מרפסת, חברת "שיר-אל אלומיניום" מתמחה בפתרונות אלומיניום ותבנה לכם גג נפתח לסוכה ברמת גימור איכותית, ובמחיר שווים במיוחד.

למה צריך גג נפתח לסוכה

נתחיל בדבר החשוב ביותר. אין מדובר רק בגג נפתח לסוכה. מדובר בגג העשוי מאלומיניום שהיא מתכת שחסינה ואטימה לחום, קור ומים. לגג הנפתח יכולים להיות שני מצבים ברורים מאליהם, פתוח וסגור. כאשר הוא פתוח, כמובן שניתן להניח עליו סכך ולהפכו לסוכה, אולם ניתן לפתוח את הגג גם בימי הקיץ החמים וליהנות מהשמש.

כאשר הגג סגור, מדובר בחדר רגיל עם גג לכל דבר. ולכן, מי שבוחר ללכת על גג נפתח לסוכה, מרוויח גם חדר בבית שניתן להשתמש בו גם למחסן או למשרד ביתי לשעות הצורך, גם מקום בו אפשר לשבת בנעימים כשמזג האוויר מאפשר, וכמובן – מרוויח סוכה מבלי לצאת מהבית.

היתרון הגדול – בירוקרטיה

על מנת לסגור חדר או מרפסת קיימים, יש צורך באישורים רבים מצד גורמים עירוניים וממשלתיים, והדבר כרוך בבירוקרטיה מכבידה ופרוצדורות ארוכות, ועדיין לא דיברנו על היטלי המס המתווספים לדבר. גג נפתח לסוכה אינו נחשב בנייה של קבע, ולכן הוא פטור מכל הדרך הארוכה שיש לבניית קבע, לרבות רישיון בנייה שאותו מקבלים מהעירייה.

יתרון משמעותי נוסף שיש לגג נפתח לסוכה, הוא מחירו הזול יחסית לעומת סגירה של חדר או מרפסת. בעזרת השימוש באלומיניום שהיא מתכת איכותית, אך זולה בהשוואה חומרים אחרים, רמת המחירים היא נמוכה.

מה חשוב לדעת?

ניתן להרכיב על הגג מנוע חשמלי על מנת שזה יוכל להיפתח ולהיסגר בלחיצת כפתור, ולמנוע מכן מאמץ מיותר. כמו כן, חשוב להדגיש שאמנם מדובר בעבודה שהיא יחסית זולה, אולם לא כל בעל מקצוע יודע עבוד בצורה יעילה וטובה עם אלומיניום. לכן, הצעת מחיר שנראית לכם זולה באופן משמעותי ביותר מהצעות אחרות, כדאי שתבדקו את בעל המקצוע בזהירות יתרה, כי במקרה הזה, מה שעולה בזול – סופו שיעלה ביוקר.

תגובות סגורות.