אלומיניום בבית שמש

עבודות אלומיניום בבית שמש

חומר האלומיניום הוא חומר נפוץ ופופולארי המשמש למטרות רבות בתעשייה וגם בבתים פרטיים. עבודות רבות בבית שמש מיוצרות מחומר האלומיניום בשל המחיר הזול והיתרונות הרבים של מתכת האלומיניום. אם תסתובבו ברחובות בית שמש תוכלו לראות מגוון גדול של עבודות אלומיניום מקוריות, יפות ומעוצבות.

עבודות אלומיניום בבית שמש – חמישה דברים שחשוב לדעת

מתכת האלומיניום היא מתכת זולה ונוחה לעיבוד יחסית למתכות אחרות. זו הסיבה כי מתכת האלומיניום משמשת אותנו בתחומים שונים בתעשייה, בתעשיית הבנייה, בייצור כלי בית וכלי מטבח, בבניית כלי שיט ועוד. תעשיית הנשק משתמשת במתכת האלומיניום לייצור טילים ורובים, תעשיית החשמל משתמשת באלומיניום לייצור חוטים מוליכים ובתעשיית המטוסים בונים חלקים רבים מחומר זה.

מתכת האלומיניום עמידה בכל תנאי מזג האוויר, היא אינה דוהה, אינה מחלידה ואינה דורשת עבודת תחזוקה רבה. בענף הבנייה, חומר האלומיניום משמש לבניית חלונות, לבניית דלתות, לבניית שערים ולמוצרי פרזול. בעבר נהגו להשתמש בחומרים כמו עץ או ברזל, אך בשנים האחרונות בשל היתרונות הרבים של מתכת האלומיניום, האלומיניום מחליף בהצלחה את החומרים האלו.

חומר האלומיניום נפוץ במיוחד בבניית תריסים. בבית שמש המאופיינת בבנייה חדשה רבה כמעט כל התריסים מיוצרים מאלומיניום. לתריסי האלומיניום יש יתרונות רבים, הם עמידים בכל תנאי מזג האוויר, הם נעים על המסילה בקלות, הם אינם מחלידים ואינם צוברים קורוזיה.

בבניינים גבוהים, בעיקר בגורדי שחקים, מתכת האלומיניום משמשת לציפוי הבניינים. הציפוי המבריק של האלומיניום מחזיר אור ומעניק אשליה של מראה ויוצר מראה מרשים לכל בניין.

חומר האלומיניום משמש לבנייה הקלה. בעבר הוא שימש רק למבנים ניידים, אך בשל היתרונות הרבים של מתכת האלומיניום החלו להשתמש בה גם לבניית מבנים קבועים. המבנים הנבנים בבנייה קלה הם מבנים עמידים, חזקים, אטומים ומבודדים מפני הקור והחום. בבתים רבים בבית שמש אפשר לראות מרפסות סגורות בסגנון הבנייה הקלה, חניות מאלומיניום, יחידות דיור ועוד.

עבודות אלומיניום בבית שמש - כל מה שרציתם לדעת על מתכת האלומיניום

  • האלומיניום היא מתכת במשקל נמוך, היא אינה מתחמצנת והיא קלה ונוחה לעבודה. הודות לתכונות אלו העבודה עם חומר האלומיניום מאפשרת דיוק רב ואפשרויות עיצוב מיוחדות ומגוונות.

  • אלומיניום הוא חומר תעשייתי הניתן למחזור, ולכן הוא נחשב כחומר ידידותי התומך במהפכה הירוקה. את הפחיות מאלומיניום, את התקליטורים הישנים, את המכוניות או את התריסים שיצאו מכלל שימוש אין צורך לזרוק ולזהם את הסביבה, אפשר למחזר את החומרים ולהשתמש בהם פעם נוספת.

 

שיראל אלומיניום מציעה מעטפת שלמה של שירותים: תיקון תריסים ואלומיניום למגזר הפרטי והעיסקי במחירים הוגנים. ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון 050-6324223

ניתן לצפות בפרוייקטים אחרונים שלנו - קישור

[kkstarratings]