ייצור סורג נגלל מאלומיניום

ייצור סורג נגלל מאלומיניום – יתרונות לסורגי האלומיניום

סורגים נגללים מיוצרים מפלדת אל חלד או אלומיניום, הם משמשים כאמצעי מיגון לסגירת פתחי חנויות, כשערי כניסה לחניונים פרטיים וציבוריים, לסגירת בתי עסק ובתים פרטיים ועוד. לקוחות רבים תוהים האם כדאי להזמין את הסורגים מאלומיניום או מחומר גלם אחר, לכן כדאי לדעת כי לסורגים הנגללים מאלומיניום יש יתרונות רבים שחשוב לשים לב אליהם, ומומלץ לפנות לחברה המייצרת את הסורגים מאלומיניום איכותי העומד בדרישות התקן.

מהם היתרונות לייצור הסורג מאלומיניום?

אלומיניום נקרא בעברית חמרן, זהו יסוד כימי מתכתי נפוץ בקרום כדור הארץ, האלומיניום מאופיין כמתכת רקיעה בעלת גוון כסוף, זהו חומר גלם המצטיין בעמידותו בפני קורוזיה וחסינותו לתהליכי חמצון, הוא עמיד במיוחד וקל לעבוד עמו.

לכן, יצרני סורגים, גדרות ושערים ממליצים ללקוחות שלהם לבחור בפתרונות מיגון העשויים מאלומיניום. כאשר מעוניינים להזמין סורג נגלל לבית או לעסק, כדאי לבחור בסורגים המיוצרים מאלומיניום בגלל העמידות הגבוהה, המשקל הקל ושאר היתרונות של חומר הגלם הנפוץ בתעשייה.

יתרונות השימוש באלומיניום הם:

  • עמידות גבוהה במיוחד נגד חלודה – אלומיניום לא צובר חלודה וחומר הגלם ידוע בעמידותו הגבוהה בפני קורוזיה. האלומיניום מופק בעיקר מבוקסיט, עם חשיפתו לאוויר נוצרת על חומר הגלם שכבה דקה הנקראת אלומינה, זו שכבה קשה שאינה מתפוררת והיא עמידה בפני חלודה.

  • ברק טבעי – מוצרי אלומיניום שומרים על הברק הטבעי של חומר הגלם ללא צורך בתחזוקה, למעט ניקיון שוטף. הברק הטבעי נחשב לאחד היתרונות של האלומיניום, חומר הגלם עמיד בפני שריטות לכן מוצרים העשויים מאלומיניום נראים חדשים גם לאחר שימוש ממושך, וקל להבריק אותם מחדש באמצעות מטלית.

  • משקל קל – אלומיניום הוא מתכת קלה ונוחה לעיבוד, המשקל הקל מקנה יתרון ברור לאלומיניום בהשוואה לחומרי גלם כמו ברזל ופלדה. קל לעבוד עם אלומיניום וניתן לייצר ממנו מבחר עצום של מוצרים, לרבות סורגי ושערי גלילה, תריסים, גדרות, מעקות ועוד.

  • מחיר נוח – מחירו של אלומיניום אינו גבוה בהשוואה למתכות אחרות, ניתן לייצר מחומר הגלם מוצרים שונים במחירים נוחים לצרכן הסופי.

  • עמידות בתנאים קיצוניים – סגולותיו של האלומיניום מבטיחות עמידות גבוהה גם בתנאי אקלים קיצוניים, האלומיניום אינו רגיש לחום ולקור, תכונותיו אינן משתנות כתוצאה משינוי חד ומהיר בטמפרטורה.

סוגי אלומיניום לייצור סורג נגלל

כדי ליצר סורג נגלל לבית או לעסק היצרן רוכש פרופילים של אלומיניום ממשווקים מורשים ואיכותיים. את האלומיניום מחממים לטמפרטורה של 550 מעלות ובעזרת מכבש ייעודי יוצרים פרופיל בגודל המתאים. לאחר קירור חומר הגלם מותחים את הפרופיל כדי ליישר אותו ולרוב חותכים אותו לפי מידה של 6 מ' כדי להכניס את החומר לתנורי זיקון לצורך חיזוק תכונות האלומיניום.

את האלומיניום הטהור מערבבים עם מתכות אחרות כמו צורן ומגנזיום בהתאם לתכונות הרצויות מהפרופיל, למשל עמידות בפני קורוזיה, חוזק מכני וכדומה.

תגובות סגורות.