תריסי רפפה בירושלים

תריסי רפפה בירושלים – תריסים עם נוף

מי לא אוהב לראות את הנוף הנשקף מחלון ביתו, ואם אתם גרים בירושלים, אז על אחת כמה וכמה. הבעיה? התריסים המסורתיים שאותם כולנו מכירים, על כל סוגיהם הם תריסים פנימיים שמעבר לעובדה שהם יכולים ממש להרוס את העיצוב הפנימי של הבית, הם גם מפריעים מאוד לנוף הנשקף מהחלון שלנו. חברת "שיר-אל אלומיניום" מתמחה בתריסי רפפה וצברה ניסיון רב במהלך עבודותיה עם השנים, היא תדע להתאים עבורכם תריסים מעוצבים ומתאימים לכל מטרה.

מה זה תריסי רפפה

תריסי רפפה הם תריסים חיצוניים, כלומר הם אינם "יושבים" בתוך הבית אלא מחוצה לו, ולכן הם גם יעילים בשמירה על החלון עצמו. מעבר לכך תריסי רפפה עשויים מאלומיניום שהיא מתכת אמינה ויעילה, מתכת העמידה בפני פגעי מזג האוויר וחלודה. התריסים מבוססים על אחת משתי האפשרויות שקיימות כיום בשוק, שהן מנגנון הפעלה ידני או מנגנון חשמלי.

בתריסים אלו ניתן להשתמש בכל מקום, החל בבית פרטי, עובר בבנייני מגורים וכלה במשרדים ועסקים. הם פיתרון אסתטי המעוצב בקפידה.

בראש ובראשונה תריסים

עוד לפני על היתרונות שציינו, מדובר בראש ובראשונה על תריסים איכותיים. אם התקנתם תריסי רפפה בירושלים שבה אתם גרים כיוון שמחלון ביתכם נשקף נוף מרהיב לעמק המצלבה או לעיר העתיקה, לדוגמה, אבל בדיוק בשעות הצהריים השמש קופחת לכם על הסלון. תריסי רפפה הם לפני הכול פיתרון הצללה אמין ומצוין שישמור לכם על הבית וייתן לכם את הצל הרצוי בצורה יעילה ומהירה.

המנגנון החשמלי שעליו עובדים התריסים הוא נוח לתפעול, והכי חשוב – המנוע הפועל בשילוב המנגנון שקט במיוחד וכמעט שלא ניתן לשמוע אותו במהלך פעילות התריסים.

ישנן דרגות אור מגוונות ורבות. ניתן למשל להגיע לרמת פתיחות מלאה שבמהלכה חודר אור השמש במלואו לתוך הדירה ומאיר אותה באור טבעי. דוגמא נוספת היא הצללה מלאה שבמהלכה נסגרים התריסים לחלוטין וישנה חשכה מלאה. כמובן שאפשר גם לשחק עם רמת הפתיחה של התריסים על מנת להגיע לרמת האור הרצויה בבית.

תריסי רפפה – סוגים שונים

ישנם מספר סוגים של תריסי רפפה. ישנם תריסים סטנדרטים, ישנם תריסים בגדלים שונים המגיעים כברירות מחדל, אולם ניתן גם להזמין את הגודל הרצוי, וישנם גם תריסים בלגיים לאלו שמעדיפים עיצוב קלאסי.

תגובות סגורות.