דלתות כניסה אלומיניום

דלתות כניסה אלומיניום – דלתות מעוצבות בעיצוב אישי

דלתות כניסה העשויות מאלומיניום הפכו בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מהסגנון האדריכלי בבתים רבים בישראל, בערים , בפרברי הערים ביישובים ובמושבים ולא בכדי. טכנולוגיות הייצור המתקדמות המשמשות אותנו לייצור הדלתות מאפשרות לכל דייר לקבל דלת כניסה מעוצבת, מיוחדת ומקורית וברמת גימור גבוהה במיוחד.

אנו בחברת "שיראל אלומיניום", מייצרים דלתות יפות, ייחודיות, עמידות למים, קלות לתחזוקה ולתפעול ובנויות בהתאם לדרישות המחמירות של מכון התקנים הישראלי.

תנו לדמיון שלכם להשתולל, צלמו דלתות מיוחדות שאהבתם, חפשו במגזינים היוקרתיים לדיור דלתות יפות ובואו אלינו, אנו נדע ליצור עבורכם דלת כניסה כל דלת מעוצבת ומרשימה ובכל סגנון.

דלתות כניסה אלומיניום - הדלתות הפופולאריות ביותר

מבין דלתות הכניסה הרבות הנמכרות בעשור האחרון, דלתות העשויות מאלומיניום הן הדלתות הנפוצות ביותר. הן מתאימות לכל מבנה, פרטי או ציבורי, הן עמידות לכל תנאי מזג האוויר, מספקות הגנה מרבית ומאפשרות עיצוב בהתאמה אישית בהתאם לדרישות הלקוח.

האלומיניום זו מתכת קלה, זולה, גמישה ונוחה לעיצוב. מבין שאר חומרי הגלם המשמשים לבניית דלתות כניסה, חומר האלומיניום נחשב לחומר הזול, אך המחיר הזול אינו מעיד על האיכות. הדלתות החיצוניות עמידות בפני תנאי מזג האוויר, הן שומרות על איכותן למשך שנים רבות וארוכות. הן לא דוהות, הן לא מתקלפות, הן לא נסדקות והן אינן דורשות תחזוקה שוטפת.

דלתות העשויות מאלומיניום הן דלתות אטומות. הן מהוות את הגבול בין המרחב הציבורי לבין החללים הפרטים, הן מגנות מפני פגיעות רבות כמו גשמים, רוחות, חום ולחות והן שומרות על אקוסטיקה גבוהה בבית ומגנות מפני הרעשים החיצוניים.

בואו ללמוד איך תוכלו לעצב את הדלתות

דלתות כניסה העשויות מאלומיניום מאפשרות גמישות ויצירתיות רבה. הן מגיעות בשלל צבעים, צורות ודוגמאות, אפשר לבצע זיגוג מיוחד ופרזול שישלימו את מראה הדלת.

דלתות אלומיניום מיוצרות בשילוב של עבודות פרזול. את העבודות אפשר לבצע בהתאמה לסגנון העיצובי של הבית. בעבודות הפרזול אנו שמים דגש על שני אלמנטים עיקריים, על הידית ועל מערכת הצירים של פתיחת הדלת. את עבודות הפרזול אפשר לבחור במגוון צבעים, לבן, כסוף, מוזהב או בגוונים כהים כמו שחור ועוד. גם את צורת הידית אפשר להתאים לתנאים הייחודיים. בחדר קטן, מומלץ לבחור בידית קטנה בחלל גדול מומלץ לבחור בידית גדולה.

את המשקוף לדלת אפשר לייצר במספר צורות, משקוף מלבני, משקוף מדורג או משקוף בצורת קורה עגולה. משקוף בצורת קורה עגולה הוא משקוף שגם החלק העליון וגם החלקים הצדדים מעוגלים. משקוף מעוגל מתאים לבתים בסגנון כפרי, לבתים בסגנון מודרני יתאים משקוף מלבני או משקוף מדורג.

גוף הדלת הוא החלק העיקרי של הדלת, החלק המשפיע על המראה הכללי של הדלת, על האווירה ועל האופי. אפשר לעצב את הדלת במגוון עיצובים מקוריים, אנו ב"שיראל אלומיניום" נשמח להציע לכם מבחר גדול של עיצובים ייחודיים ומרשימים.

תגובות סגורות.