סגירת בתי קפה

סגירת בתי קפה – זו אינה הוצאה, אלא השקעה!

סגירת חורף לבתי קפה תחזיר לכם מאוד מהר את ההשקעה שהשקעתם בעבודה באמצעות הרווחים שתרוויחו מההגדלה של השטח, שטח נוסף שיאפשר לכם לקלוט אורחים רבים נוספים גם בימים גשומים וסוערים.

סגירות חורף לבתי קפה, וגם למסעדות, מעניקה תחושה של ישיבה בחלל פנימי כאשר בעצם אתם יושבים בחלל חיצוני שנוצל בצורה נכונה. גם בימי החורף הקרים והגשומים תוכלו לשתות קפה וליהנות מטמפרטורה נעימה וחמימה, להתבונן בגשמים היורדים, אך להישאר יבשים, לראות את הנוף החורפי הסוער, בלי לסבול מתנאי מזג האוויר הקיצוניים וביום קריר שבו השמש זורחת, תוכלו להתפנק ולהתמכר לקרני השמש המלטפות בלי הצורך להתגונן מהקור.

אין דבר יותר רומנטי מאשר לשבת בחלל מחומם, להרגיש כמו בחוץ, אך להיות בפנים, לשמוע את רעש הגשם וליהנות מהחום ומהאווירה בפנים.

סגירת בתי קפה – מידע קצר על חומרי הגלם המשמשים לעבודה!

סגירה חורפית לבתי קפה מתבצעת, ברוב הפעמים, מחומר אלומיניום בשילוב זכוכית. את הקונסטרוקציה לסגירה בונים מפרופילים של אלומיניום בגדלים שונים ובעובי משתנה בהתאם לתנאי השטח ובאמצעות ריתוך מחברים בין הפרופילים של האלומיניום ובינהם מתקינים קירות זכוכית.

חומר האלומיניום הוא חומר בעל עמידות גבוהה, הוא אינו ניזוק מתנאי האקלים השונים, אינו נשחק, אינו נסדק, לא מתקלף, לא דוהה ולא דורש כמעט תחזוקה. את הפרופילים אפשר לצבוע במגוון צבעים איכותיים העמידים, גם הם, בכל תנאי מזג האוויר.

יש מספר סוגי זכוכיות שבעזרתם אפשר לבצע את הסגירה כמו זכוכית מחוסמת, זכוכית מבודדת, זכוכית במידות עובי שונות ועוד סוגים שונים בהתאם לבחירת הלקוח.

סגירת בתי קפה – ארבעה טיפים שחשוב לקרוא רגע לפני שאתם בוחרים את החברה

חשוב לפנות אל חברה המתמחה בתחום של סגירת חורף לעסקים, למסעדות ולבתי קפה. לפני שמחלילם בביצוע העבודה חשוב לערוך סקר שווקים בין החברות המובילות, לקבל המלצות וחוות דעת מלקוחות שונים.

כבר בשיחה הראשונה חשוב לוודא האם החברה כבר ביצעה עבודות דומות לעבודות שבהם אתם מעוניינים ואם כן, בקשו לראות את העבודות.

בדקו היטב את מפרט העבודה שמציעה לכם החברה. שימו לב באילו חומרים תתבצע העבודה, ובדקו האם הם איכותיים ועמידים, והאם המפרט עונה על כל הבקשות שלכם. אם יש לכם שאלות, זה הזמן לעלות אותן ולבקש תשובות.

החומרים המשמשים למבנה הזמני, הם אלו שיקבעו את עמידות המבנה ואת הצורך בהשקעה בתחזוקה. לכן לא מומלץ לחסוך, אלא לבחור בחומרים מאיכות גבוהה.

לסיכום, סגירת חורף המתבצעת על ידי חברת "שיראל אלומיניום" היא סגירת חורף, חזקה, איתנה ועמידה בפני כל תנאי מזג האוויר. הסגירה שאנו מבצעים אטומה באופן מושלם לגשמים, למים ולרוחות.

אם אתם מחפשים את החברה המובילה בתחום, מצאתם, צרו קשר והצטרפו אל עשרות בעלי עסקים מרוצים!

תגובות סגורות.