סגירת חורף לעסקים

סגירת חורף לעסקים – להמשיך להרוויח גם בימי החורף הסוערים!

החורף הישראלי אינו ארוך במיוחד ואינו סוער במיוחד ועל אף זאת היא מצליח להשבית הרבה עסקים. כאשר בחוץ קר וסוער, לקוחות רבים מעדיפים להישאר בבית המוגן והחם ובעלי עסקים רבין חווים ירידה משמעותית ברווחים.

זה לא חייב להיות כך, סגירת חורף לעסקים הופכת את תנאי מזג האוויר החורפיים ללא רלוונטיים. היא מאפשרת ללקוחות לצאת לקניות או לבילוי ומספקת להם סביבה מוגנת, סביבה המגנה עליהם מפני הרוחות, הגשם והקור מתוך אפשרות להחליט על דרגת הטמפרטורה במקום.

מה זה סגירת חורף?

סגירת חורף הוא מונח המתאר קירוי של חללים חיצוניים. בקרב בעלי עסקים המונח סגירת חורף מכוון לקירוי המרפסות או החללים החיצוניים של בית העסק הנמצאים תחת כיפת השמיים וחשופים לתנאי מזג האוויר בימים חורפיים וגשומים.

הסגירה מתבצעת באמצעות התקנה של קירות זכוכית הנתמכים בפרופילים של אלומיניום. חומר האלומיניום הוא חומר חזק ועמיד לתנאי מזג האוויר, הוא אינו נשחק לא מקרני השמש היוקדות ולא מרוחות סוערות או מגשמים עזים, ולכן הוא חומר גלם אידיאלי לסגירת חללים חיצונים ולהגנה מפני מזג אוויר חורפי וסוער.

הודות לחוזק ולעמידות של חומר האלומיניום אנו יכולים לבנות ממנו פרופילים גדולים גם עבור מפתחי זכוכית גדולים במיוחד. קירות הזכוכית אינם חוסמים את הכניסה של האור הטבעי אל החלל הסגור ומאפשרים לראות את הנוף החיצוני. הלקוחות היושבים בתוך החלל הסגור אינם חשופים לגשם ולרוחות, להפך, הם נהנים משהות נעימה וחמימה בחלל המקורה מהנוף החיצוני ומקרני השמש החורפיות הנעימות.

סגירת חורף לעסקים – כשיופי ואיכות ללא פשרות נפגשים!

צוות העובדים בחברת "שיראל אלומיניום" צבר ידע רב וניסיון עשיר בתחום, אנו יודעים להתאים את המוצר לכל עסק בהתאם לצרכים הייחודיים שלו. אינספור בעלי עסקים כבר נהנים מהמוצרים האיכותיים שלנו.

סגירת חורף שאנו מבצעים היא סגירה איתנה, חזקה ועמידה לכל תנאי מזג האוויר. קירות הזכוכית שלנו הנתמכים בפרופיל האלומיניום אטומים לחלוטין למים, לגשמים ולרוחות.

אצלנו תוכלו לבחור מגוון של צבעים לפרופילים, לשלד הקונסטרוקציה וליריעות הגג במגוון דוגמאות ועיצובים. תוכלו לבחור סגירה מעוצבת בצבעי העסק והלוגו ולבצע מיתוג מושלם

אנו משתמשים בחומרי הגלם האיכותיים ביותר בשוק.

אנו מתקינים תאורה מסוגים שונים בהתאם לדרישות הלקוח.

אנו זמינים, מבצעים את העבודה ביעילות ובמהירות, בתוך מספר שעות תקבלו סגירת חורף בעיצוב ובסגנון שבחרתם.

לסיכום, סגירת חורף לבעלי עסקים מעניקה לכם אפשרות לשמירה על שגרת העבודה גם בימות החורף הסוערים. הודות לעבודה המקצועית והאיכותית של חברת "שיראל אלומיניום", תוכלו להגדיל את שטח העסק שלכם ולהמשיך לעבוד גם בימים גשומים וסוערים במיוחד.

תגובות סגורות.