סגירת מרפסות בירושלים

סגירת מרפסות בירושלים – הפיתרון הנכון

משבר הדיור בארץ בכלל ובירושלים בפרט מאלץ אותנו לחשוב כמה וכמה פעמים לפני שאנחנו מחליטים אם לעבור דירה. בירושלים המצב קשה עוד יותר כיון שכמעט ואין בנייה חדשה. חברת "שיר- אל אלומיניום" מציגה את הפיתרון המושלם למשפרי הדיור, סגירת מרפסת. בעזרת המומחיות, השירות ורמת הגימור הגבוהה, תוכלו להוסיף חדר ולרענן את הבית, והכי חשוב – לחסוך את כאב הראש שכרוך במעבר דירה.

למה לסגור מרפסת

היו ימים שבהם היינו מעבירים ערבים שלמים במרפסת עם אבטיח קר וקערת גרעינים. הימים הללו היו ואינם. כיום אנחנו מכורים למזגנים ולטלוויזיה, וישיבה במרפסת הפכה לדבר שאינו בשגרה, כך כשיש צורך להגדיל את מספר החדרים בבית – המרפסת הלא מנוצלת היא החלל האידיאלי להפוך לחדר.

בעזרת שימוש באלומיניום שהיא מתכת אמינה, מבודדת מחום וקור וחסינה במיוחד מפני מים וכתוצאה מכך כמובן, חסינה מחלודה, ניתן לסגור מרפסת בצורה מהירה, יעילה ובטיחותית וכמובן זולה בהרבה מאשר סגירה בחומרי הבניין הרגילים.

היתרונות של סגירת מרפסת

סגירת מרפסות בירושלים, למשל, יעילה במיוחד כיוון שרוב הזמן מזג האוויר אינו מאפשר בילוי בנעימים במרפסת – קור עז במהלך החורף וחום כבד בקיץ. אפשר לסגור את המרפסת בעבודת אלומיניום בשילוב עם עבודת זכוכית ולהפוך את המרפסת למעין חדר שמש. כך תוכלו גם לשמר את המרפסת כמרפסת, אולם היא לא תושפע מתנאי מזג האוויר מבחוץ.

יתרון נוסף הוא כפי שציינו הוא העלויות הנמוכות יחסית. אלומיניום כחומר גלם הוא זול באופן יחסי לשאר חומרי הגלם, אולם אין הדבר פוגע באיכות המתכת. כמו כן, כיוון שלא מדובר בבנייה של ממש סגירת מרפסת בעזרת עבודות אלומיניום תוכל לחסוך לכם בירוקרטיה רבה והרבה מאוד כאבי ראש בעבודה והשגת אישורים מול העירייה ומשרדי הממשלה השונים.

טיפים

אלומיניום היא מתכת איכותית ואמינה וגם נוחה מאוד לעבודה. אך לא כל אחד יכול לבצע עבודות אלומיניום בצורה מקצועית וטובה, לא כל שכן לעמוד בסטנדרטים של רמת גימור גבוהה במיוחד. כדאי מאוד לפנות למומחים בתחום. אמנם עבודה זולה יחסית היא יתרון שלא ניתן לזלזל בו, אולם כשמדברים על מרפסות, הבטיחות קודמת לכל. פנו למומחים בלבד.

תגובות סגורות.