שעון שבת לתריס

שעון שבת לתריס – לא רק לשבת

אמנם שעון שבת מעורר קונוטציה של מוצר המיועד לדתיים בלבד, אולם לא כך הדבר. המנגנון של שעון השבת יכול לשמש למגוון רחב של אפשרויות והקלה בדברים בחיי היום יום כמו הדלקה של דוד השמש או כיוון של שעות קבועות בהן נפתח או נסגר התריס בעל המנגנון החשמלי. חברת "שיראל אלומיניום" מתמחה בהתקנות שעונים מסוג זה ועושה זאת עם ניסיון רב, ביעילות, מקצועיות ואמינות.

מה זה בעצם שעון שבת

שעון שבת הוא בעצם מעין מנגנון השהייה, שבו על ידי פעולות פשוטות במיוחד ניתן לקבוע מתי ייפתח התריס החשמלי ומתי ייסגר, וכמובן שהזמנים אינם קבועים וניתן לחזור על פעולות אלו מספר רב של פעמים בכל שעות היממה.

מסיבה זו שעון שבת לתריס אינו מיועד רק לציבור הדתי או לציבור שומרי השבת. ניתן לעשות בו שימוש במשך ימות השבוע. למשל, אם במהלך חודשי הקיץ אתם יודעים שבשעות הצהריים המוקדמות השמש חזקה במיוחד וחודרת לסלון ויכולה אף להרוס חלק מהרהיטים, תוכלו לכוון באופן אוטומטי שבשעות הללו התריס יהיה סגור, ומיד לאחר מכן הוא ייפתח חזרה.

יתרון נוסף של אופציה זו הוא בשמירה על הבית מפריצות למשל, כך שלא יקרה מצב ששכחתם לסגור את התריסים במהלך הלילה כיוון שבשעה הקבועה אותה כיוונתם התריס נסגר, ולא משנה מה מצב העייפות שלכם.

דברים שחשוב לדעת

שעון השבת מאושר מבחינה הלכתית לפי כל הדעות הקיימות כיום, ואין בו שום חשש של חילול שבת. כמו כן, חברה המתמחה בהתקנת תריסים תוכל להתקין לכם גם את שעון השבת בצורה מקצועית ויעילה.

בנוסף כדאי לוודא שאם יש צורך בעבודות חשמל שונות, רק חשמלאי מוסמך יכול לבצע אותן ולא אדם שאינו מוסמך לכך. בסופו של דבר, מדובר בחשמל, וכידוע לכולם עם חשמל לא מתעסקים עם משחקים מיותרים.

מומלץ בחום לבקש מבעל המקצוע שהתקין לכם את שעון השבת לתריס להקדיש עוד מספר דקות לאחר סיום העבודה ולתת לכם מספר הסברים והדגמות על מנת שלא יהיו תקלות או טעויות בשעות, אחרת כל התקנת שעון השבת לתריס תהיה לשווא.

תגובות סגורות.