תיקון תריסים במודיעין

תריסים הם תוספת הכרחת לכל חלון, הם חוסמים את חדירת האור אל חללי הבית, מונעים את קרינת השמש, שומרים על אטימות מפני פגעי מזג אוויר כמו גשמים, רוחות סוערות ועוד ושומרים על הפרטיות של דיירי הבית.

יש סוגים שונים של תריסים ולכל תריס יש את התקלות האופייניות. ברוב המקרים עדיף לתקן את התריסים מאשר להחליף את התריסים הישנים בתריסים חדשים. רוב התיקונים אינם מורכבים ואינם יקרים, יחסית לעלות של תריס חדש, אך בכל סוג של תיקון חשוב לבחור איש מקצוע מיומן שידע לאבחן את סוג התקלה, לפתור אותה במקצועיות ולהחזיר לכל סוג של תריס את כושר התפקוד.

חברת "שיראל אלומיניום" עוסקת בתיקון כל סוגי התריסים הקיימים בשוק. אנו ניתן מענה לכל תקלה, נקשיב בסבלנות לכל תלונה ונדע לענות תשובה על כל שאלה.

תיקון תריסים במודיעין – מהם התקלות הנפוצות

תריסי גלילה הם תריסים שסגירתם מתבצעת באמצעות כריכה של התריס סביב עצמו, כאשר במצב של פתיחה התריס נגלל אל תוך ארגז תריס עליון, ארגז מיוחד המותאם להכלה של התריס.

התקלות הנפוצות בתריסי גלילה הם: מנגנון רגיש אשר נוטה להישחק לאחר תקופת שימוש, רצועת בד המתבלה במבהירות ונקרעת, שלבי פלסטיק שנשברים או שיצאו ממקומם בשל החשיפה לקרני השמש היוקדות. לא מומלץ לתקן את התקלות לבד, עבודה מקצועית תצליח להשיב לתריס את התפקוד הטוב ביותר ולוודא שהתקלות לא יחזרו שוב בתוך זמן קצר.

תריסי הזזה הם תריסים הנעים על גבי מסילה ונפתחים לצדדים כאשר היתרון שלהם הוא החיסכון במקום לעומת תריס הנפתח כלפי פנים או כלפי חוץ.

התקלות הנפוצות בתריסי הזזה הם שבירה של הגלגלונים הקטנים אשר נעים על גבי המסילה או התפוררות של התושבות המחזיקות את שלבי התריס.

תיקון התקלות בשלבי הזזה אינו מסובך, בדרך כלל מחליפים את החלקים השבורים, אך חשוב להקפיד על חלפים, גלגלים או תושבות, מאיכות גבוהה.

תריסים חשמליים הם התריסים הנפוצים ביותר בעשור האחרון. אלו תריסי גלילה שהפתיחה והסגירה שלהם מתבצעת באמצעות מנוע חשמלי והם נשלטים על ידי מתג בקיר או על ידי שלט.

עם השנים כתוצאה מהשימוש ומהבלאי הטבעי ייתכנו תקלות בתריסים החשמליים. התקלות הנפוצות הן: החבל נקרע, יש נתק בין שלבי התריס, התריס נתקע, לא עולה ולא יורד, התריס עולה בצורה עקומה והמנוע החשמלי לא עובד.

תריסים חשמליים לא מתקנים לבד, טיפול לא נכון ולא מקצועי עלול לגרום לנזק גדול יותר.

התקלה הנפוצה בתריסים חשמליים היא תקלה במנוע החשמלי. המנוע החשמלי אינו מפסיק לעבוד ככה פתאום, בדרך כלל הוא נותן סימנים מוקדמים והתרעות על בעיות במנוע. אם התריס עולה מעט ונעצר, אם אתם נדרשים לעזור לתריס לעלות בדרך ידנית, אם התריס גורם לקצר חשמלי בבית או באזור מסוים, אם אתם מנסים לעצור את התריס והוא לא נעצר ואם אתם לוחצים על מתג התריס והוא לא מגיב, עליכם להזמין טכנאי מקצועי לתיקון התריס.

לא כל תקלה בתריס מחייבת את החלפת המנוע יש תקלות שאותן אפשר לתקן במיומנות ובעלויות נמוכות יחסית, אך אם התריס שלכם ישן, לעתים אין מנוס, וכמו לכל מנוע חשמלי, גם למנוע החשמלי של התריסים יש אורך חיים מסוים שמעבר לו תידרשו להחליף את המנוע.

חשוב להחליף את המנוע רק אצל חברה מקצועית, חברה שתספק לכם מנוע איכותי ואחריות על המנוע.

תגובות סגורות.