תריס גלילה פלסטיק

תריס גלילה פלסטיק - המדריך לתריסי גלילה

התקנת תריסים בבית או בכל מבנה משמשת אותנו לשתי מטרות, למטרות פונקציונאליות, להגנה ולהצללה, ולמטרה אסתטית. התריסים מאפשרים לנו לשמור על טמפרטורה נעימה בבית ולהגן על הפרטיות שלנו.

יש סוגים של תריסים, יש תריסי הזזה, תריסי גלילה, תריסי גלילה חשמליים, ידניים ועוד. תריסי הגלילה מפלסטיק הם תריסים ותיקים, שכיחים וזולים יחסית לסוגים אחרים והם משמשים אותנו למטרות שונות.

תריס גלילה – חמישה דברים שצריך לדעת על תריסי הגלילה

יש סוגים שונים של תריסי גלילה, יש תריסים חשמליים, יש תריסים ידניים, יש תריסים העשויים מחומרים שונים כמו אלומיניום, עץ או פלסטיק.

המכנה המשותף של כל התריסים הוא שכולם בנויים מחוליות צרות שאותן אפשר לגלול. מנגנון הגלילה הוא אחד הפרמטרים החשובים של התריס, זהו מנגנון הפועל על ציר מסתובב שסביבו נכרך התריס בזמן הגלילה. במצב שבו התריס פתוח, הוא מאופסן בקופסא מיוחדת הממוקמת בתוך הבית או מחוצה לו.

יש סוגים שונים של מנגנוני גלילה, יש מנגנונים המופעלים בהפעלה ידנית ויש הפועלים בהפעלה חשמלית ומצוידים בשלט מיוחד. כיום יש תריסי גלילה המתאימים גם למערכות החדשניות של "הבית החכם".

תריסי הגלילה נפתחים למצב של פתיחה מלאה, פתיחה המאפשרת לאור היום לחדור אל תוך הבית ונסגרים למצב של אטימה מוחלטת המונעים חדירה של אור וגורמים לחושך מוחלט בחלל. בין שני המצבים האלו קיים גם מצב ביניים, אפשרות לפתיחה חלקית של התריס ולכניסה של אור ואוויר בהתאם לצרכים.

תריסי הגלילה מאופיינים במראה אסתטי מרשים ומושך. הם אלגנטיים, נעימים לעין ובמצב של סגירה הם לא נראים מבחוץ,

תריסי גלילה מפלסטיק – יתרונות לצד חסרונות

תריסי גלילה מפלסטיק הם תריסים נפוצים וותיקים בשוק. שלבי התריס עשויים מפלסטיק , אך הפרופיל המקובע אל החלון הוא בדרך כלל פרופיל העשוי מאלומיניום. תריסי הפלסטיק קלים להתקנה, הם קלים וגמישים והם מגיעים בצבעים בסיסיים כמו לבן , אפור או קרם בגוונים שונים. יש אפשרות לצבוע את הריסים בצבעים אחרים אך לפני הצביעה יש למרוח חומר מקשר, פריימר.

תריסי הפלסטיק דורשים תחזוקה שוטפת. הם חשופים לפגעי מזג האוויר ומתבלים במרוצת השנים. שלבי הפלסטיק מתייבשים, מתנפחים ומתקמרים, הצבע דוהה, קצוות התריס נשחקים ומתקצרים, השלבים זזים מדי פעם לצדדים והם עלולים לצאת ממקומם ומוט ההרמה עלול להתפרק.

תריסי הפלסטיק הם תריסים ותיקים וזולים, אשר עושים את העבודה. את הבחירה בתריסים מומלץ לעשות לפי מטרת התריס, איכות החומרים, חוזק התריס והתקציב.

אנו בחברת "שיראל אלומיניום" מתקינים את כל סוגי התריסים, גם תריסי גלילה מפלסטיק. צוות העובדים המקצועי ישמח לייעץ לכם בבחירת התריס המתאים ויתקין בהצלחה כל סוג של תריס.

תגובות סגורות.